Referat Årsmøte Atløys Venner 29/02/00

1.  Godkjenning av innkalling
Innkalling via annonse i Firdaposten og brev. Godkjent.

2. Årsmelding 99
Årsmelding godkjent uten kommentar

3.

Rekneskap for 99  ekneskap godkjent. Årsmøtet gjort merksam på revisor si beretning.

4.  Fastsetting av medlemmsavgift for 2000
Årsmøtet godkjenner 100,00 som medlemmsavgift for 2000.

5.  Val av styre
Sander Ødelien Ikkje på val
Asle Espeseth Ikkje på val
Ludvik Sandvik  kkje på val
Kjartan Tverranger Ikkje på val
Ludvik Grytten på val
Stein Malkenes   på val
Svein Lin Hansen på val

Valnemda foreslår følgande som nye styremedlemmer ; Astrid Alsaker, Ragnar Kristiansen og  Idar Niorstrand. Årsmøtet tilslutter innstillinga einstemmig. I tillegg vert Svein Lin Hansen og  Leif Kvalvik vald inn som vara. Ludvik Grytten vald til æresmedlemm ved aklamasjon. Han vil    ha møterett, men ikkje plikt. Valnemda fortsett eit år til. Det nye styret konstituerer seg sjølv.

6. Diverse
Svein Lin Hansen heldt eit glødande innlegg om arbeidet med Atløy frå 1984 til i dag, der han mellom anna utrykte stor bekymring for problema Atløy har med å skaffe fast kaiplass i Florø Sentrum. Han utrykte stor skuffelse for den haldninga vi møter frå Hamnekontoret i Florø, og stilte spørmål ved om det ikkje kan være tid å flytte Atløy til Askvoll eller Dalsfjordregionen.

Sander Ødelien informerte om status i forhold til arbeidet mot Hamnekontoret, og søknad til   Sparebanken Flora Bremanger. Atle Trettevik frå Stiftinga Svanhild informerte etter dette om  dei felles planane Atløy og Svanhild har i forhold til området Torget-Haffen. Han kunne melde    at det hadde skjedd endringr som kunne gjere dess eplanane meir realistisk, men kunne av       diverse skil ikkje utdjupe dette.

Styert vart etter denne debatten gitt fullmakt til  arbeide vidare med saka.

Det vart  vidare diskutert felles venneturar. Mellom turar som vart nemnd var felles 17de mai- tur, besøk i Fjaler under Jakob Sande Festivalen, Suletur, Bulandet-tur. Det var  og ynskje om    fleire korte turar, f.eks øyaturar eller badeturar. Styret får fullmakt til bestemme dette, og     informere medlemmene så snart ei beslutning er tatt.

Florø 06/03/2000

[2003] [2002] [2001] [1999] [1998] [1997] [1996] [1995]